kellyoliviera

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon ruilen

Ik heb een blackberry bold 9900, maar ik ben ZEER ontevreden over het toestel. Hij loopt ongeveer 20 keer of vaker per dag vast, en als hij vastloopt kan ik ongeveer 10 minuten niks doen met mijn telefoon. Ik heb de software al geupdate en heb hier nogsteeds last van. Het liefste wil ik mijn telefoon (die ik sinds 15 maart 2012 heb) omruilen bij vodafone naar een ander toestel. Weet iemand van jullie of dat mogelijk is?
 
 
2 Reacties 2
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Je hebt gewoon 2 jaar garantie, dus waarom omruilen? Ik zou hem gewoon ter reparatie aanbieden.
 
Omruilen is trouwens niet een optie die direct een mogelijkheid zou zijn. Dat je momenteel baalt van je telefoon kan ik me voorstellen, maar hij zal in ieder geval in eerste instantie eens ter reparatie moeten gaan. Als de reparateur het defect dan voor je op kan lossen, heb je alsnog een 100% functionerende telefoon, precies zoals je bij aanschaf in gedachten had.
kellyoliviera
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hem al een keer laten repareren. Iemand had toen ooit mijn toestel laten vallen en toen zat er dus een barst in (dit was voordat ik technische problemen had), en toen is hij ipv 2 a 3 weken naar de maker geweest, 7 weken dus weggeweest. En sinds ik mijn toestel weer terug heb, zijn de technsiche problemen opgetreden. Dus ik heb ook niet zo veel vertrouwen meer in de reparatie hiervan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic