xnadi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon na herstart volledig gereset, alles kwijt & kan sindsdien niet bellen!

Hallo,

Ik heb een Oneplus 5t, met Vodafone simonly (red).
Nu is gisteren na het aanzetten van mijn toestel ineens alles gereset naar de oude fabrieksinstellingen.
Ben al mijn bestanden, apps, foto's, documenten, nummers etc. kwijt.
De instellingen krijg ik niet meer goed (maar dat leg ik neer op een ander forum uiteraard).
Ik moet met spoed paar telefoontjes plegen en toen ik dat vanmorgen probeerde kreeg ik de melding "alleen noodoproepen zijn toegestaan".
Ik kan wel gebeld worden. Maar zo heb ik nu 5 voicemails (omdat ik erg ziek ben, dus niet altijd kan opnemen), ik kan de voicemail geeneens bellen.

Dus hoop hierom ook dat het zo spoedig mogelijk opgelost kan. Dit had ik in het begin van mijn abonnement namelijk ook al en heeft me klauwen met geld gekost (omdat ik er een prepaid in deed die ik opwaardeerde, dus dit ligt dan weer niet aan het toestel. Nooit wat van dat extra geld terug gezien, ik heb nu echter niet die mogelijkheid ook. Om dit te doen).

Dus los van de vraag hoe dit zo plots ineens gekomen is en waar het nou aan ligt (toestel, simkaart..) is nu mijn brandende vraag: Of iemand kan helpen dit zo spoedig mogelijk met mij op te lossen.
Want ik moet die telefoontjes kunnen plegen en gezien ziekte voelt dit ook niet veilig voor mij.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi xnadi
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten community en dit soort dingen zijn niet door mede klanten te verhelpen. Het beste is dat je langs een Vodafone winkel gaat of contact opneemt met de klantenservice van Vodafone. Je kunt ook eventueel via hier de chat starten.

Voor je gaat bellen en/of chatten zou je nog kunnen proberen om handmatig je telefoon bij instellingen op Vodafone te zetten. Misschien dat daar het probleem in zit? Mocht het niet lukken dan kan je nog even proberen om je simkaart eruit te halen, schoon te maken en weer terug in te steken. Kijk ook even of je hem in een ander toestel kan doen en of die dan wel bereik heeft, misschien ligt het toch aan het toestel?!?

Als je dat hebt gedaan en het lukt niet, doe dan bovenstaande.
Succes!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi xnadi
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten community en dit soort dingen zijn niet door mede klanten te verhelpen. Het beste is dat je langs een Vodafone winkel gaat of contact opneemt met de klantenservice van Vodafone. Je kunt ook eventueel via hier de chat starten.

Voor je gaat bellen en/of chatten zou je nog kunnen proberen om handmatig je telefoon bij instellingen op Vodafone te zetten. Misschien dat daar het probleem in zit? Mocht het niet lukken dan kan je nog even proberen om je simkaart eruit te halen, schoon te maken en weer terug in te steken. Kijk ook even of je hem in een ander toestel kan doen en of die dan wel bereik heeft, misschien ligt het toch aan het toestel?!?

Als je dat hebt gedaan en het lukt niet, doe dan bovenstaande.
Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic