Annemiekvc

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon kapot

Ik heb een Samsung galaxy ace 2, die heb ik nog maar 2 jaar. Nu kan ik hem wel aan doen maar verder kan ik niks meer. Dit probleem is nog maar net begonnen en heb het bij al mijn andere telefoons nog nooit gehad. Ik kan geen berichten meer ontvangen en niet meer gebeld worden, tenzij ik eerst steeds mijn telefoon uit en weer aan zet. Ik kan niet meer op internet. Al mijn apps die er op staan lopen vast met her gevolg dat alles zwart wordt en ik mijn telefoon weer uit moet doen en weer aan. Ik vind dit heel vervelend, zeker nu ik voor mijn werk niet meer te bereiken ben. Ik had een andere telefoon gekocht maar die werkt ook niet met mijn simkaart. Die moet ik nu dus weer inruilen. Wat moet ik nu doen? Ik wil zo snel mogelijk weer bereikbaar zijn, het liefst voor maandag.
1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Annemiekvc ,

Oei wat vervelend, als eerst wil ik je aanraden om en reset te maken van je data (apps worden verwijderd en kunnen later terug geïnstalleerd worden) maar om en kopie te maken van je gegevens en deze weer te herstellen moet je via Samsung Kies deze opslaan (via de PC).
En als dit gelukt is kun je aan de slag met de reset voor je toestel (met natuurlijk de hoop dat het goed zal werken).

Houdt rekening ermee dat je later ook je accounts opnieuw moet toevoegen. Voor en reset ga je naar het instellingen menu en kies je voor terugzetten - back up maken
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic