ts46

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon kapot

Goedemorgen,

gisteravond is mijn Samsung galaxy ace er plotseling mee opgehouden. Omdat ik toch al flink zat was van deze telefoon (traag en vaak verschillende storingen) wil ik nu zelf een sim-lock vrije smartphone kopen via internet. Gaat dit werken in combinatie met mijn vodafone abonnement en simkaart (waar ik wel erg tevreden over ben)?

Thomas
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Thomas,

Wel formaat sim-kaart heb jij nu voor jouw Samsung Galaxy Ace ?

Indien je je nieuwe smartphone niet bij Vodafone koopt, en je hebt een micro-sim-kaart nodig voor die nieuwe smartphone. Dan kost die nieuwe micro-sim-kaart (de torenhoge prijs van) €20,00
Te kopen in de Vodafone winkel.

Voor de rest gaat het wel goed: je zult gewoon alles kunnen doen via het Vodafone Netwerk, indien de instellingen van je nieuwe smartphone correct staan ingesteld.

Succes !


Netwerker


Bekijk in context

3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Thomas,

Wel formaat sim-kaart heb jij nu voor jouw Samsung Galaxy Ace ?

Indien je je nieuwe smartphone niet bij Vodafone koopt, en je hebt een micro-sim-kaart nodig voor die nieuwe smartphone. Dan kost die nieuwe micro-sim-kaart (de torenhoge prijs van) €20,00
Te kopen in de Vodafone winkel.

Voor de rest gaat het wel goed: je zult gewoon alles kunnen doen via het Vodafone Netwerk, indien de instellingen van je nieuwe smartphone correct staan ingesteld.

Succes !


Netwerker


ts46
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb, vanwege alle storingen, twee maanden geleden al een nieuwe sim-kaart gekregen in de vodafone winkel. Volgens mij heeft deze gewoon het standaard formaat. De sim-kaart paste namelijk ook in een hele oude nokia die ik gisteravond nog even geprobeerd heb nadat de Samsung uitviel..

Waarom is het precies nodig om de simkaart te vervangen?

bedankt voor uw reactie!
ts46
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Excuses, ik heb uw bericht verkeerd gelezen. Ik begrijp het al

bedankt voor uw moeite!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic