JustName

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon kapot door reparateur

Hallo.

Ik heb een HTC M8 die mijn simkaart lezer niet meer las.
Aangezien ik schade had aan de zijkant viel dit niet meer onder de garantie.

Dus ik naar een lokale reparateur in mijn woonplaats. Nieuwe simkaart lezer maar tervergeefs niet klaar.

Ik had toen schade aan mijn toestel die er zeker niet was.
Het scherm gaf een vlek aan op een witte achtergrond, het scherm zat er half los in en de zijkant van de behuizing was gebogen en daardoor is de volumeknop naar ''binnen'' gedrukt.

Ze zeiden dat dit een risico was en erbij hoort.

Vervolgens heen gestuurd naar een ander bedrijf die mij stuurde dat de telefoon total loss was.

Het scherm is defect
Hij laad niet (goed) op
Er zou een nieuwe volumeknop op moeten
En van binnen was het een ''treurig zooitje''

Al met al dus veel schade die ik NIET had.

De reparateur wil dit waarschijnlijk niet vergoeden en zegt dat dit door dat andere bedrijf kwam wat dus niet zo is.

Met andere woorden, een zga nieuw toestel met kleine deuk en defect simkaartlezer of moederbord fout (reparatie +- 59 euro) naar een telefoon met krassen, meerdere deuken, zichbare schade zijkant omdat het is verbogen en intern erg veel schade.

Wat kan ik nu nog doen?
1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Hey JustName,

Normaliter en dan kijk ik heel even na de reparatie service van Vodafone heb je een garantie van 3 maanden als je iets laat repareren.
Ik ben bang dat je hier vrij weinig aan kan doen. Kun je aantonen dat het toestel deze schade van te voren niet had? Zo ja dan kun je het proberen via een aangetekende brief en rechtsbijstand (als je deze hebt).
Maar dit is ook helaas t enige wat je kunt doen. Ik hoop dat andere nog tips voor je hebben.

Groetjes Steven
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic