Applebee

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon kapot, 6 maanden voor einddatum contract

Hi,

Mijn iPhone4 is kapot, opeens begon tijdens het opladen het scherm te flitsen, daarna was het gedaan met de telefoon: reageert totaal nergens meer op. Mijn contract loopt nog 6 maanden, dus over 2 maanden zou ik op z'n vroegst kunnen verlengen.
Ik wil Vodafone graag bellen om te vragen wat er mogelijk is, maar ik heb geen telefoon, dus hopelijk kan hier iemand me vertellen welke mogelijkheden er zijn: ander toestel, nieuw abonnement, oude afkopen, enz?

gr, Applebee.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Applebee ,

Wij kunnen je via het forum helaas geen aanbieding of afspraak met je hierover maken. Ik raad je aan nu je toestel kapot is waardoor je niet kunt bellen contact op te nemen via de live chat (is wel erg druk op verschillende tijdstippen) maar zo kan het toch het handigst gaan. www.vodafone.nl/support/contact/

Afkopen is en dure optie! Reparatie lijkt nog prima te kunnen, right?

Bekijk in context

1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Applebee ,

Wij kunnen je via het forum helaas geen aanbieding of afspraak met je hierover maken. Ik raad je aan nu je toestel kapot is waardoor je niet kunt bellen contact op te nemen via de live chat (is wel erg druk op verschillende tijdstippen) maar zo kan het toch het handigst gaan. www.vodafone.nl/support/contact/

Afkopen is en dure optie! Reparatie lijkt nog prima te kunnen, right?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic