tedjuuh19

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Telefoon kan netwerk niet vinden, simkaart mogelijk niet actief

Mijn zusje heeft sinds kort een nieuwe telefoon, maar daarmee kan ze niet internetten, bellen of smsen. Ik heb geprobeerd de APN instellingen van vodafone handmatig in te stellen, maar helaas zonder succes. ik denk dat de simkaart geactiveerd moet worden, maat daarvoor moet ze een My Vodafone account hebben. Die krijgen we alleen niet aangemaakt, want om dat aan te maken moet je een code invullen die je per sms ontvangt. aangezien dat juist 1 van de problemen is werkt dat niet. Mijn vraag is dus: hoe activeren we de simkaart nu?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@tedjuuh19, wat lastig dat je zusje op dit moment niets kan. Als ze niet kan bellen/sms'en heeft het inderdaad geen zin om de APN-instellingen aan te passen. Dat heeft alleen meerwaarde als alleen internet niet werkt. Als het online activeren niet lukt kan ze het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@tedjuuh19, wat lastig dat je zusje op dit moment niets kan. Als ze niet kan bellen/sms'en heeft het inderdaad geen zin om de APN-instellingen aan te passen. Dat heeft alleen meerwaarde als alleen internet niet werkt. Als het online activeren niet lukt kan ze het beste contact opnemen met onze klantenservice.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie meer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic