Dexterd

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon gevonden met Vodafone simkaart.

Hallo allemaal,

Bij ons in de straat heb ik een iPhone gevonden. Helaas kan ik niet achterhalen van wie deze is, maar er zit wel een simkaart van Vodafone in. Misschien dat jullie via het simkaartnummer iemand kunnen achterhalen?

Simkaart nummer:
8931440301
437746983
088F01
VF - NL

Hopelijk krijgt de eigenaar zijn telefoon weer terug!

Groetjes,

Mark Kamstra
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hey Dexterd,

Wat een eerlijkheid :)! Dat zal zeker worden gewaardeerd door de persoon. Ook bedankt voor de informatie, morgen zal dit simkaartnummer eventueel kunnen worden gecontroleerd hierdoor weet men wie de eigenaar van het toestel is.

Let je even op je mailbox en je forum account (mocht het bekend zijn wie de persoon is of eventuele vragen)!

Nog een fijne avond.
Groet,
Dexterd
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas geen berichtje van jullie gehad. Is er al iets bekend?
Dexterd
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Blijkbaar is deze zaak niet belangrijk genoeg. Erg jammer om te zien dat Vodafone 2 dagen nodig heeft om een simkaart-nummer in te voeren zodat ze de eigenaar kunnen achterhalen. Hoop vandaag wel op een reactie van jullie. Het is toch juist een mooi iets wanneer jullie de eigenaar kunnen bellen met het goede nieuws?


Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Dexterd!

Sorry voor onze late reactie. Het forum is echter geen 24/7 kanaal. Dan kun je beter gebruik maken van Facebook of Twitter. Daar zijn we wel altijd aanwezig.
Ik heb het simkaartnummer voor je nagekeken. Het betreft een prepaid, en daar houden we helaas geen contactgegevens van bij. Je zou het toestel dus het beste naar de politie of gemeente kunnen brengen. Wij kunnen verder niet veel hierin betekenen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic