Beste Vodafone,
Gisteren is helaas mijn telefoon gestolen. Ik zit op dit moment in Tenerife en vlieg pas 26 april weer naar huis. Nu wordt er op dit moment een nieuwe simkaart opgestuurd. Echter moet ik deze verifiëren via een sms maar wegens de diefstal, heb ik mijn sim kaart niet meer. Met telefonisch contact met de klantenservice kom ik niet verder. Nu heb ik het onderstaande topic gevonden, van iemand in een vergelijkbare situatie. Mijn vriendin vliegt volgende week zondag ook naar Tenerife en zou graag willen dat ze de simkaart meeneemt zodat ik weer bereikbaar ben. Zouden jullie mij alsjeblieft kunnen helpen met het onderstaande? Ik heb mijn nummer ook nodig voor werk, het kan niet wachten tot dat ik weer terug ben. Ik ben al jaren klant, hoop dat jullie mij zouden kunnen begeleiden in het onderstaande proces.
-https://community.vodafone.nl/t5/Archief/Telefoon-gestolen-buitenland-lang-verblijf-en-nieuwe-simkaa...
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp! Mochten andere mensen tips hebben dan hoor ik het ook graag.
Met vriendelijke groet,
Luc de Boer