rahsgs

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon gestolen, geblokkeerd, nieuwe simkaart?

Hoi Vodafone,

Zaterdagmorgen is tijdens een stedentrip naar Berlijn mijn telefoon mij ontvreemd. Ik heb in diezelfde nacht Vodafone mijn telefoon (Sim-kaart) laten blokkeren. Ik heb inmiddels aa.gifte gedaan bij de politie in Berlijn.
Nu wil ik graag zo spoedig mogelijk een nieuwe SIM-kaart. Hoe ga ik te werk?
- Naar een Vodafone-shop en krijg ik die dan direct mee?
- Of moet ik morgenochtend naar de klantenservice bellen en dit aanvragen?
- Bij aa.gifte hoe ik niet te betalen voor het deblokkeren las ik. Moet de aangefite per se per post worden opgestuurd? Ik heb namelijk een digitale PDF van de politie die ik kan e-mailen.

Ik hoor het graag!
Gr. Ralph

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
rahsgs
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Gelukkig is in de Vodafone-shop direct de nieuwe SIM-kaart meegegeven na het tonen van de aa.gifte. Goede service! Voor de rest is het verzekeringswerk en we gaan zien wat ervan gaat komen.

En ja, Berlijn is top 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi rahsgs,

Wat enorm vervelend dat je toestel gestolen is! Dat is natuurlijk niet wat je van z'n leuke stedentrip verwacht had. Goed dat je aa.gifte gedaan hebt, je kunt binnen 24 een nieuwe simkaart af te halen in de Vodafone winkel. Dit is de snelste manier. Als je wilt kunnen wij er ook een opsturen, het duurt ongeveer 5 werkdagen voor het kaartje bij je is.

Deblokkeren doe je via de Klantenservice of via de winkel. Als je naar de winkel gaat (voor een nieuwe simkaart) print het aa.giftebewijs dan uit. Als je naar de klantenservice belt kun je daar even overleggen:). Als er nog onduidelijkheden zijn, kun je ook alles nalezen op de website!

Hopelijk heb je het ondanks alles wel fijn gehad in Berlijn?
rahsgs
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Gelukkig is in de Vodafone-shop direct de nieuwe SIM-kaart meegegeven na het tonen van de aa.gifte. Goede service! Voor de rest is het verzekeringswerk en we gaan zien wat ervan gaat komen.

En ja, Berlijn is top 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic