Hé
@grietsje De reden van deze melding kan verschillende oorzaken hebben. Het rare is alleen dat jouw verhaal op bepaalde punten tegenstrijdig is. Wat ik graag wil weten is:
- Zou het kunnen zijn dat het toestel een simlock heeft? Dit zou namelijk de melding dat de simkaart onbekend is verklaren. Wat hierbij tegenstrijdig is, is dat je toch aangeeft dat er netwerkstreepjes zichtbaar zijn.
- Heb je een nieuw Prepaid Pakketje gekocht? Het zou kunnen zijn dat je simkaart nog niet actief is, maar normaal gesproken zijn simkaarten uit dit soort pakketjes direct actief.
- Kun je wel andere dingen met het toestel? Zoals sms'en en internetten? Dit zou betekenen dat je simkaart actief is en het toestel de simkaart wel accepteert.
- Werkt het toestel wel als je hier een andere simkaart van Vodafone insteekt? Probeer het met zowel een Prepaid als een abonnementskaart. Aan de hand hiervan kunnen we bepalen of het een probleem is met het toestel of de simkaart.
Dat lijken me voor nu even voldoende vragen:). Ik hoor graag je antwoorden hierop, aan de hand hiervan kunnen we verder zoeken naar de oorzaak.