jriepe

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon geeft aan dat ik niet aangemeld ben op het netwerk

Mijn telefoon geeft aan dat ik niet ben aangemeld voor het netwerk. Ook bij bellen van voicemail.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
jriepe
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Heb abonnement, heb simkaart in mijn oude telefoon (nokia) geplaatst en dan werkt alles prima, heb nu smart phone samsung fame.

Bekijk in context

6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @jriepe ,

Ik krijg niet alle informatie uit je bericht maar ik adviseer je even om het volgende topic te lezen misschien dat dit nut heeft, http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerkvragen/Help-Ik-kan-niet-bellen-sms-en-internetten/td-p/79996
Laat je het ons weten of dit wel werkte of niet werkte, zo niet meld ons dan ook wat je ervan merkt. Bedankt.

En als het gaat dat je niet bent aangemeld bij het netwerk is het zo dat je wel kan bellen smsen of internetten?
En is de simkaart misschien nieuw of ben je nieuw als klant?
jriepe
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Kan topic niet openen
jriepe
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Kan topic niet openen, heb te weinig vensters?. Kan wel op internet en gmail maar niet bellen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @jriepe ,

Wat raar zeg, heb je al even gekeken als je de simkaart er even uit haalt en daarna weer er opnieuw in stopt enig verschil maakt?
Gaat het om prepaid of abonnement?
jriepe
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Heb abonnement, heb simkaart in mijn oude telefoon (nokia) geplaatst en dan werkt alles prima, heb nu smart phone samsung fame.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @jriepe ,

Wat goed om te horen dat alles weer functioneert! Mocht je later in de toekomst nog enige vragen hebben ben je van harte welkom op het Vodafone Forum.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic