Hoi @Alberta87
Begrijp ik uit je verhaal dat ze je het toestel terug hebben gegeven met die zelfde groene streep of heeft Vodafone het toestel aan Huawei toegezonden en nu moet je wachten tot je deze weer terug krijgt? Dit is natuurlijk altijd heel vervelend maar dit is wel de manier waarop dit moet gebeuren. Huawei zal het toestel controleren en deze dan gerepareerd terug sturen of je een nieuwe toezenden.
Een nieuwe bestelling plaatsen heeft dus geen zin, dan heb je straks twee abonnementen en twee toestellen. Je krijgt van de winkel bericht zodra je toestel weer terug is en dan kan je hem daar weer ophalen. Hoe lang dit duurt, geen idee, dat zou je dan nog even bij de winkel moeten vragen. Al hoewel ik denk dat ze het daar ook niet weten omdat ze het hebben opgestuurd.
Zelf werk in niet bij Vodafone dus als je meer info wilt dan zou je even moeten wachten op een Vodafone Community medewerker. Misschien dat die nog even voor je kan kijken wat ze nu hebben gedaan met je toestel. Vandaag is er iemand aanwezig, laten we hopen dat je snel antwoord hebt. Erg vervelend natuurlijk als je net een nieuw toestel hebt en nu al problemen. Ik hoop dat het snel opgelost kan worden en dat je daarna weer heel tevreden bent.