Hoi @Maxvermeij
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Wij als klanten onder elkaar kunnen je daarmee niet helpen. Je hebt het over dat deze zaak naar een speciale afdeling is gegaan. Heb je daar nooit een case nummer van ontvangen? Meestal kan je in je My Vodafone app zien dat er een case open staat en wat er mee is gebeurd. Omdat dit een open community is, en klanten elkaar helpen, kan ik je hiermee niet helpen. Normaal zou ik je doorsturen naar een Vodafone medewerker maar als er al een actie is ondernomen dan ligt het al bij een afdeling en kan een Vodafone medewerker hier op de community ook niet zoveel mee. Maar deze kunnen natuurlijk wel voor je kijken of er inmiddels schot in de zaak zit.
Zoals geschreven, op dit moment kan ik je daarmee niet helpen, ik ben geen Vodafone medewerker. Daarom verwijs ik je naar één van de Vodafone medewerkers en die kunnen je wel helpen. Let op: in het weekend is er geen Vodafone medewerker aanwezig, alleen van maandag t/m vrijdag.
Je mag hiervoor @Louis een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.
Wel Privé sturen, want deze community is voor iedereen te lezen en als je Privé een bericht stuurt dan kan alleen Vodafone dit lezen. Vodafone kan je verder helpen en dan komt het vast en zeker allemaal in orde? Succes in ieder geval en voor nu een goed weekend!