Maxvermeij

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon claim

Dag Vodafone,

 

een tijd geleden heb ik een claim ingediend via Consumentenbond in verband met all in abonnementen die ik destijds heb gehad.  Intussen is deze zaak naar de afhandelingsfase, echter heb ik sinds dat bericht niks meer vernomen. 
Ik zou graag willen weten wanneer ik mijn claim kan verwachten. Ik hoor namelijk dat bij andere providers als KPN al anderhalve maand terug is uitgekeerd.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Maxvermeij,

Welkom op de Community van Vodafone.
Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk een antwoord wilt op je claim.
Hoe het precies zit met de claim en wat de status daarvan is, zie ik helaas niet in. 
Het beste kun je hiervoor contact opnemen via hier.  

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. 
 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

Hoi @Maxvermeij 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wij als klanten onder elkaar kunnen je daarmee niet helpen. Je hebt het over dat deze zaak naar een speciale afdeling is gegaan. Heb je daar nooit een case nummer van ontvangen? Meestal kan je in je My Vodafone app zien dat er een case open staat en wat er mee is gebeurd. Omdat dit een open community is, en klanten elkaar helpen, kan ik je hiermee niet helpen. Normaal zou ik je doorsturen naar een Vodafone medewerker maar als er al een actie is ondernomen dan ligt het al bij een afdeling en kan een Vodafone medewerker hier op de community ook niet zoveel mee. Maar deze kunnen natuurlijk wel voor je kijken of er inmiddels schot in de zaak zit.

Zoals geschreven, op dit moment kan ik je daarmee niet helpen, ik ben geen Vodafone medewerker. Daarom verwijs ik je naar één van de Vodafone medewerkers en die kunnen je wel helpen. Let op: in het weekend is er geen Vodafone medewerker aanwezig, alleen van maandag t/m vrijdag. 

Je mag hiervoor @Louis een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Wel Privé sturen, want deze community is voor iedereen te lezen en als je Privé een bericht stuurt dan kan alleen Vodafone dit lezen. Vodafone kan je verder helpen en dan komt het vast en zeker allemaal in orde? Succes in ieder geval en voor nu een goed weekend! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Maxvermeij,

Welkom op de Community van Vodafone.
Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk een antwoord wilt op je claim.
Hoe het precies zit met de claim en wat de status daarvan is, zie ik helaas niet in. 
Het beste kun je hiervoor contact opnemen via hier.  

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic