Basvantartwijk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon blokkade, ondanks dat ik gewoon heb betaald.

Beste,
Ik kreeg een sms van jullie dat een rekening nog niet was betaald.
Deze moest betaald zijn voor de 18de anders werd mijn toestel geblokkeerd.
Nu heb ik gisteren de complete rekening betaald maar helaas ben ik gedwongen om dze mail via de wifi te moeten versturen aangezien jullie mijn abonnement met internet en bereik plat hebben gegooid!
Ik moet ten eerste gewoon bereikbaar kunnen zijn op dit nummer voor mijn werk en ten 2de moet ik straks iemand ophalen van het vliegveld....
Dit is de zoveelste keer dat jullie je niet aan de afspraken houden en dat alles weer slecht geregeld wordt.
Ik ga ervan uit dat zodra jullie dit zien gelijk contact met mij opnemen en dit meteen gaan oplossen voor mij. Anders ga ik stappen ondernemen tegen dit soort activiteiten van jullie.

Daarnaast nog het volgende...
Ik kreeg ook deze sms: Uw mobiel nummer is gewijzigd. Het nieuwe mobiel nummer is 316........ De eventuele kosten brengen wij met de eerstvolgende factuur in rekening.

Ten eerste waarom moet mijn nummer gewijzigd worden in 316 aangezien als ik +316 bel krijg ik mezelf ook te pakken voordat ik deze nutteloze sms kreeg.

Ten 2de, hoezo krijg ik hiervoor kosten in rekening aangezien ik hier niet om gevraagd heb.
Ik hoop een passend antwoord hierop te mogen ontvangen.

Als deze zaken niet snel worden opgelost is dit mijn laatste keer bij vodafone.
Heb al vele jaren een abonnement bij jullie, maar jullie laten je klanten stikken!!!

M.v.g. Bas van Tartwijk

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi

Ik denk dat jou betaling en de blokkade langs elkaar heen zijn gegaan.
Het ligt er vaak aan hoe je de betaling doet. Aangezien het een aantal dagen kan duren voordat het bij ons binnen is. Aangezien dit in dit geval zo is zijn wij onze afspraken gewoon na gekomen. Mocht het nog een keer gebeuren of een keer voorkomen dat je uitstel wilt, geeft dit dan ook aan bij mijn collega's. Zij kunnen samen met je een andere datum afspreken.
Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen de betalingen inzien en de blokkade ongedaan maken. Vanuit hier kunnen wij niks betekenen voor je omdat het forum bedoelt is voor tips and tricks door en voor forumleden. De issues waar systemen voor nodig zijn kunnen wij alleen maar in adviseren.

De sms die gestuurd is betreft het nummer veranderen is een bekend issue. Kaart dit ook meteen aan. Als het goed is zijn er geen kosten in rekening gebracht en ook niet het nummer gewijzigd. Zij kunnen dit meteen controleren voor je.

Otten

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gewoon weer een voorbeeld van slechte organisatie binnen het bedrijf.

"Als deze zaken niet snel worden opgelost is dit mijn laatste keer bij vodafone.
Heb al vele jaren een abonnement bij jullie, maar jullie laten je klanten stikken!!!"

Daar hebben ze maling aan! Genoeg andere die wel klant zijn. Denk zakelijk..
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic