Beste,
Ik kreeg een sms van jullie dat een rekening nog niet was betaald.
Deze moest betaald zijn voor de 18de anders werd mijn toestel geblokkeerd.
Nu heb ik gisteren de complete rekening betaald maar helaas ben ik gedwongen om dze mail via de wifi te moeten versturen aangezien jullie mijn abonnement met internet en bereik plat hebben gegooid!
Ik moet ten eerste gewoon bereikbaar kunnen zijn op dit nummer voor mijn werk en ten 2de moet ik straks iemand ophalen van het vliegveld....
Dit is de zoveelste keer dat jullie je niet aan de afspraken houden en dat alles weer slecht geregeld wordt.
Ik ga ervan uit dat zodra jullie dit zien gelijk contact met mij opnemen en dit meteen gaan oplossen voor mij. Anders ga ik stappen ondernemen tegen dit soort activiteiten van jullie.
Daarnaast nog het volgende...
Ik kreeg ook deze sms: Uw mobiel nummer is gewijzigd. Het nieuwe mobiel nummer is 316........ De eventuele kosten brengen wij met de eerstvolgende factuur in rekening.
Ten eerste waarom moet mijn nummer gewijzigd worden in 316 aangezien als ik +316 bel krijg ik mezelf ook te pakken voordat ik deze nutteloze sms kreeg.
Ten 2de, hoezo krijg ik hiervoor kosten in rekening aangezien ik hier niet om gevraagd heb.
Ik hoop een passend antwoord hierop te mogen ontvangen.
Als deze zaken niet snel worden opgelost is dit mijn laatste keer bij vodafone.
Heb al vele jaren een abonnement bij jullie, maar jullie laten je klanten stikken!!!
M.v.g. Bas van Tartwijk