Onderstaand probleem heb ik voorgelegd op FB en de webcrew verwijst me hierheen.
Iemand enig idee m.b.t. onderstaande?
Hoe kan het dat mijn telefoon, terwijl ik met iemand in gesprek ben, spontaan iemand anders uit mijn contactenlijst belt?? Het eerste gesprek wordt dan verbroken.
Het contact wat ik belde, heb ik niet via de contactenlijst gebeld maar via een favoriet contact op het mainscreen. Na het verbreken van de verbinding met de 2e persoon (die de telefoon dus belt) is de contactenlijst of gesprekkenlijst ook niet zichtbaar. Ik kan dus ook niet per ongeluk iets aangeraakt hebben. Daarbij houd ik de telefoon bewust van mijn gezicht af en heb ik het toestel aan de zijkant vast.
Het probleem is er al eerder geweest, de telefoon (Sony Xperia) is toen terug gestuurd naar Sony, software update, maar probleem is niet opgelost. Een factory reset helpt ook niet.
Wat wel héél toevallig is, is dat hetzelfde vandaag ook gebeurde bij de persoon die ik op dat moment aan de lijn had, zijn toestel (een I-phone) gaat dan ook spontaan een ander nummer uit zijn contactenlijst bellen. De I-phone heeft (nog) geen Vodafone abo overigens, de Xperia wel.
Mijn Xperia start ook, tijdens het bellen, uit zichzelf spelletjes op die op het mainscreen staan.
Klinkt mysterieus... ik heb wel via Google gevonden dat meer mensen er last van hebben, helaas tot op heden nog geen oplossing gelezen.