Hallo allemaal,
Ik word dagelijks gebeld door huistelefoonnummers van mensen vanuit allerlei plaatsen in Nederland met de vraag of ik hun gebeld heb met mijn mobiele telefoon.
Ik kan in mijn telefoon zelf niet terug vinden dat er naar die nummers gebeld wordt. Wat kan ik hier aan doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @EliseH
Als je zelf wil controleren of je mensen hebt gebeld dan kan je dit natuurlijk doen via je bel geschiedenis via je toestel. Want als je per ongelijk belt dan moet dat daar ook in staan. En anders kan je dit zien via je My Vodafone. Login via My Vodafone op je browser en ga naar TEGOED en klik dan op Verbruik analyseren. Geef daar op dat je je gesprekken wilt zien van deze maand en klik op Resultaten bekijken. Je krijgt dan een lijst met nummers te zien die jij hebt gebeld.
Als die lijst leeg is, dan heb jij zeker niet gebeld en gaat er iets mis bij de centrale van Vodafone. Maar het kan ook zijn dat iemand belt met je nummer als afzender, misschien omdat deze hiervoor het nummer heeft gebruikt (als je het nummer pas nieuw hebt). Hoe dan ook, dan zou Vodafone je nummer een keer een reset moeten geven om te zien of dat werkt.
Er komt in ieder geval een Vodafone Community medewerker online hier en zal alle berichten bekijken. Misschien dat die nog iets voor je kunnen betekenen. Heb daar dan nog even geduld mee en als je niet kan wachten, omdat het te lang duurt en/of je steeds meer last hebt, bel dan toch de klantenservice van Vodafone.
Hoi @EliseH
Als je zelf wil controleren of je mensen hebt gebeld dan kan je dit natuurlijk doen via je bel geschiedenis via je toestel. Want als je per ongelijk belt dan moet dat daar ook in staan. En anders kan je dit zien via je My Vodafone. Login via My Vodafone op je browser en ga naar TEGOED en klik dan op Verbruik analyseren. Geef daar op dat je je gesprekken wilt zien van deze maand en klik op Resultaten bekijken. Je krijgt dan een lijst met nummers te zien die jij hebt gebeld.
Als die lijst leeg is, dan heb jij zeker niet gebeld en gaat er iets mis bij de centrale van Vodafone. Maar het kan ook zijn dat iemand belt met je nummer als afzender, misschien omdat deze hiervoor het nummer heeft gebruikt (als je het nummer pas nieuw hebt). Hoe dan ook, dan zou Vodafone je nummer een keer een reset moeten geven om te zien of dat werkt.
Er komt in ieder geval een Vodafone Community medewerker online hier en zal alle berichten bekijken. Misschien dat die nog iets voor je kunnen betekenen. Heb daar dan nog even geduld mee en als je niet kan wachten, omdat het te lang duurt en/of je steeds meer last hebt, bel dan toch de klantenservice van Vodafone.
Energieboy wrote:
Hoi @EliseH
Als je zelf wil controleren of je mensen hebt gebeld dan kan je dit natuurlijk doen via je bel geschiedenis via je toestel. Want als je per ongelijk belt dan moet dat daar ook in staan. En anders kan je dit zien via je My Vodafone. Login via My Vodafone op je browser en ga naar TEGOED en klik dan op Verbruik analyseren. Geef daar op dat je je gesprekken wilt zien van deze maand en klik op Resultaten bekijken. Je krijgt dan een lijst met nummers te zien die jij hebt gebeld.
Als die lijst leeg is, dan heb jij zeker niet gebeld en gaat er iets mis bij de centrale van Vodafone. Maar het kan ook zijn dat iemand belt met je nummer als afzender, misschien omdat deze hiervoor het nummer heeft gebruikt (als je het nummer pas nieuw hebt). Hoe dan ook, dan zou Vodafone je nummer een keer een reset moeten geven om te zien of dat werkt.
Er komt in ieder geval een Vodafone Community medewerker online hier en zal alle berichten bekijken. Misschien dat die nog iets voor je kunnen betekenen. Heb daar dan nog even geduld mee en als je niet kan wachten, omdat het te lang duurt en/of je steeds meer last hebt, bel dan toch de klantenservice van Vodafone.
Bedankt voor je bericht. In mijn vodafone zijn de gesprekken ook niet terug te vinden en ik heb dit nummer al jaren. Dan wacht ik even af wat vodafone kan doen.
Dat is echt heel vreemd @EliseH! Zijn het ook alleen vast nummers waar jouw telefoon heen belt? En welk toestel gebruik je? Na wat research blijkt dit probleem bij iPhones wel eens voor te komen namelijk. Het blijkt dan vaak een software fout te zijn… Dus dan zou je even moeten kijken of je de software kunt updaten, en anders even contact opnemen met de fabrikant.
Heb je nog een update voor ons @EliseH ? Anders wordt dit topic op korte termijn gesloten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.