Kez.Peters

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon Only

Is er een manier om alleen voor een telefoon per maand te betalen of moet ik het toestel dan ook meteen kopen
hetzelfde principe als bij een sym only alleen dan met een los toestel dus een bedrag per maand?


Mvg .Kez
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Kez.Peters Je kunt bij Vodafone telefonisch (0800-0560) en in onze winkels ook los een toestel aanschaffen. Dit kan niet met afbetaling, hiervoor is echt een abonnement nodig. Online kun je inderdaad geen los toestel bestellen.

Cc Energieboy

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Kez.Peters
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Online is het niet mogelijk om bij Vodafone een los toestel te kopen. Misschien dat een Vodafone winkel dit wel doet, maar dit weet ik niet zeker. Andere gsm winkels bieden wel de mogelijkheid om een los toestel te kopen. Maar of deze dan op afbetaling gekocht kan worden, geen idee.

Als je nu een abonnement hebt kan je eens denken aan Vodafone Next. Lees er hier alles over. Misschien is dat een oplossing? Maar mochten er nog andere klanten zijn die andere ervaringen hebben, laat het weten 🙂
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Kez.Peters Je kunt bij Vodafone telefonisch (0800-0560) en in onze winkels ook los een toestel aanschaffen. Dit kan niet met afbetaling, hiervoor is echt een abonnement nodig. Online kun je inderdaad geen los toestel bestellen.

Cc Energieboy
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Super bedankt voor dit bericht.
Heb ik dan ook weer iets geleerd ?

Hoop dat Kez.Peters er mee geholpen is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic