Ten eerste wil ik zeggen:
JULLIE KLANTENSERVICE IS ECHT CRACK.
Ik moet zelf maar uitvinden waarom mijn telefoon plotseling is afgesloten, geen smsje, geen email, niks gehoord dat het ging gebeuren. Blijkbaar vorige maand is de automatische incasso niet gelukt (niks van gehoord)
deze maand was de rekening wel netjes betaald, maar goed ik ben dus plotseling afgesloten. Ik moet zelf maar via mn internetbankieren uit gaan zoeken om welke rekening het gaat die niet is betaald, kom ik er uit eindelijk achter, heb ik het geld dus over gemaakt naar het rekeningnummer dat in mijn internetbankieren stond, waar de automatische incasso's steeds naar toe gaan. Mijn telefoon is helaas nog steeds niet gedeblokkeerd, dus ik begon me zorgen te maken. Ik ben maar een student dus heb allen mijn mobiele telefoon, geen huistelefoon om mee te bellen/gebeld te worden. Ik dus inloggen op de site, ik zie dan dat ik 1200 moet bellen voor meer informatie. Maar, mensen....MIJN TELEFOON IS AFGESLOTEN. hoe kan ik dan 1200 bellen???
goed, dus ik zoeken op de site naar antwoord. Ja hoor, het rekening nummer waar je naar moet overmaken verschilt 3 cijfers vna het rekeningnummer waar ik naar heb overgemaakt. Dus ik wil een e-mail sturen want dat is mijn enige optie, maar die optie doet het niet op de site. Mijn e-mail wordt niet verstuurd! Ik kan niet verder naar 'stap 2'. Nou heel erg fijn dit, hoe kan ik er nu achterkomen? ik woon niet in de buurt van een vodafone winkel, moet ik nu 3 kwartier reizen om te vragen waar jullie mijn geld hebben gelaten en waarom ik niet kan worden geholpen??
IEMAND antwoord ?? Ik snap namelijk niks meer van die "klantenservice" die geen service verleent.
alvast bedankt voor de moeite .