Hoi
aukje m ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Oei, dat is niet zo fijn en dan druk ik me nog zachtjes uit.
Kan me heel goed voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Heb je het bel-me-niet register ook al ingevuld? Je bent klant bij Vodafone of niet? Erg vervelend dat je hier aangiften voor hebt moeten doen, zou niet nodig moeten zijn.
Dit is een klanten helpt klanten Community en eigenlijk is het alleen voor klanten die elkaar helpen met vragen. Dit is echt een vraag die wij als klanten niet kunnen beantwoorden. Daarom wil ik je vragen even te wachten op een moderator. Die komt hier langs, wanneer je nooit, maar die komen alle berichten wel langs en zal daar dan antwoord op geven. Heb dus nog even geduld en je zou het nog even kunnen proberen via
Twitter of
Facebook via een privé berichtje. Daar zitten ook mensen die je eventueel kunnen helpen. En anders even wachten op de moderator.
Mag ik je dan toch nog wel een hele fijne mooie zonnige dag wensen?!