Hallo Allemaal,
Het kan allemaal nog gekker!
ik heb Afgelopen vrijdag mijn abonnement verlengt maar was verkeerd voorgelicht over de verschillende abonnementen en was dus niet tevreden.
Vrijdag heb ik dus terug gebeld naar vodafone en mijn verhaal gedaan en kreeg gelijk van de medewerker en deze zou mijn abonnement verlenging annuleren.
zaterdag werd ik opgebeld dat de vodafone winkel in Eindhoven een witte iphone 5 32gb binnen had gekregen (waar ik inmiddels al 8 weken op wacht ) en of ik nog interesse had in dit toestel.
Ik ga dus naar de winkel om wederom mijn abonnement te verlengen daar vertelde de medewerker dat dit niet mogelijk was omdat mijn abonnement al verlengd was.
Ik weer bellen met de klantenservice en deze deelde mij mede dat de annulering nog niet was gedaan en dat deze direct in het systeem gezet zou worden.
Daar bij is de belofte gedaan dat de annulering voor 18:00 rond zou zijn en dat mijn abonnement dan verlengd zou kunnen worden.
Ik sta dus om 17:45 weer in de winkel en de annulering was nog steeds niet doorgevoerd.
Tot overmaat van ramp krijg ik maandag een mailtje met de order bevestiging en dat mijn nieuwe toestel met simkaart is verzonden.
Ben ik nou gek of werkt gewoon heel vodafone langs elkaar heen.
Een medewerker van de klantenservice meld dood leuk dat ik dan het pakketje moet weigeren en als het pakketje dan in Duitsland in het magazijn weer is ingecheckt kan ik pas weer opnieuw gaan verlengen.
Uit eindelijk wacht ik dadelijk dus 12 weken op een telefoon en 3 weken op een abonnement verlenging.
Zijn er mensen die met deze werkwijze van vodafone ervaring hebben?
Groeten Dennis