Ik heb in oktober een sim only verlenging gedaan via telesales. nu dacht ik vlak voor het eind van mijn huidige abo 'ik wil eigenlijk toch wel een nieuw toestel'. Dus ik naar de winkel (op zondag 15-12). Hier werd mij verteld dat het allemaal nog wel te regelen was maar dat ik zelf moest bellen naar TeleSales.
Na op 16-12 gebeld te hebben naar TeleSales werd mij verteld dat ik op donderdag (19-12) mijn abo kon verlengen. Dus ik donderdagmiddag terug naar de winkel. Annulering was wel aangevraagd maar nog niet doorgevoerd, u kunt beter nog een keer bellen.
Weer gebeld, 'nee meneer annuleren duurt 5 dagen u kunt maandag verlengen'. Ik dus gisteren weer terug naar de winkel, helaas nog steeds niet. Medewerker van vodafone even voor mij naar TeleSales gebeld maar ook haar konde ze niet veel meer vertellen. Het staat in het systeem maar u zult moeten wachten tot het verwerkt is.
Ik vind dit nogal een vreemde gang van zaken. Ik wil niet opzeggen ofzo maar kom een abo van 23 euro in de maand omzetten in 1 van 47 euro in de maand, daar zou men bij vodafone toch blij mee moeten zijn en dit binnen enkele uren (misschien dagen) kunnen regelen.
Vandaag staat overigens nog steeds de einddatum van die verlengde sim only in my.vodafone dus ik zal nog steeds niet kunnen verlengen.
Iemand moet hier toch een beetje tempo mee kunnen maken lijkt me?