L.S.
Ik heb het volgende probleem: Ik heb een iPhone Extreem 100 abonnement afgesloten in de Apple store in Amsterdam. Na dit nieuwe abonnement in gebruik genomen te hebben kan ik niet meer op de site en ook niet meer in de MyVodafone App mijn tegoeden zien. Ik heb hier over al 2x contact opgenomen met de klantenservice via 1201, en zou over dit probleem teruggebeld worden. Dit is helaas niet gebeurd.
Ik begrijp uit posts op jullie forum dat er problemen zijn bij het tonen van de 10GB extreem veel internet bundel en er bijv. slechts 1000MB staat in MyVodafone. Ik heb echter het probleem dat er bij mij helemaal niks met mijn meters gebeurt: Mijn internet tegoed staat al de hele maand op 2643,20 MB, en mijn beltegoed staat al de hele maand op €37,27. Ook zie ik mijn verbruik buiten mijn tegoed. Deze is ironisch genoeg wel up-to-date. Voor de duidelijkheid: deze waardes zie ik ALLEEN in de MyVodafone App. In de webbrowser krijg ik een foutmelding en zie ik helemaal geen tegoeden. 'Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw, of neem contact op met Vodafone Klantenservice: 1200.' Als ik mijn tegoed per SMS opvraag krijg ik alleen een SMS terug met mijn data tegoed: 2643MB, al de hele maand dezelfde waarde.
Ik zou graag in MyVodafone mijn verbruik kunnen zien. Zeker als het gaat om bellen, want ik mag weliswaar onbeperkt bellen naar vaste nummers en mobiele vodafone nummers, maar niet naar andere mobiele nummers. Ik bel veel en ik heb al zo'n duur abonnement dat ik daar niet graag nog eens overheen ga. Daarnaast zou het ook handig voor mij zijn om mijn dataverbruik te kunnen zien.
Ik begrijp uit de telefoontjes die ik met de klantenservice heb gehad dat ik omdat ik een 2e versie heb van dit abonnement, ik onbeperkt internet, bellen en SMS heb. Dit zie ik aan het feit dat er in MyVodafone wordt getoond 'iPhone-2-extreem'. Ik zou ook graag in MyVodafone zwart op wit terugzien wat er precies in mijn abonnement zit, want ik zie weliswaar op de site het volgende staan:
iPhone Extreem € 100
- Mobiel internet: 10 GB met max. snelheid, daarna onbeperkt 32 kbp/s
- Onbeperkt bellen naar alle vaste nummers en mobiele Vodafone nummers binnen Nederland
- Onbeperkt sms en mms
echter toen ik mijn abonnement afsloot in de Apple store, werd mij nog verteld dat dit abonnement 3GB had, 750 minuten en onbeperkt SMS. Ik moet er nu maar blind op vertrouwen dat omdat er een '2tje' bij mijn abonnement vermeld staat, ik inderdaad van alles onbeperkt gebruik kan maken, totdat ik straks hoge rekeningen krijg omdat ik over 750 minuten ben gegaan, terwijl ik die minuten niet eens kan controleren in mijn tegoeden, omdat Vodafone zijn zaakjes weer eens niet op orde heeft.
Ik heb al eens eerder meegemaakt dat mijn vaste maandelijkse kosten ineens 10 euro hoger werden terwijl ik 100% zeker weet dat ik mijn abonnement voor een vaste prijs voor 2 jaar had afgesloten. Natuurlijk kon ik niet meer aantonen dat dit inderdaad zo was. Daarom zie ik nu graag duidelijk terug wat er precies in mijn abonnement zit, en dan niet slechts in de vorm van het '2tje' dat in 'iPhone-2-extreem' staat vermeld. Daarnaast zie ik graag een oplossing voor de weergave van mijn tegoed en verbruik.
Met vriendelijke groet,
Thijs Geerdink