nanetteB

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tegoed weg

Hi,

Ik heb eergisteren mijn tegoed opgeladen met €20,- om vervolgens de you bundel, online only, aan te zetten. Ik kreeg geen bevestigings sms. En na de code voor de bundel nogmaals te versturen kreeg ik als antwoord dat ik niet genoeg tegoed meer had. Ik ging er dus vanuit dat de online only bundel was afgeschreven en aangezet, want ik had ook weer 4G en kon alles versturen. Nu kreeg ik kort daarna berichtjes dat mijn tegoed steeds met 2 cent werd afgeschreven. Dit dus tot hij op 9,98 euro was. Nu vond ik dit vrij vreemd en keek ik dus vandaag mijn tegoed na. Wat 0,00 is nu. Hoe dan?? Waar is dit naar toe gegaan? En waar is dan mijn Online Only bundel?? Flink kut dit want opeens is er gewoon €20,- weg!
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Waarom de You bundel niet aangesloten is durf ik je niet te zeggen. Dit is omdat wij niet vanuit hier in de systemen kunnen. Echter geef je zelf al aan dat je alles kon versturen via 4g en ik vermoed dan ook dat alles wat je daarna hebt gedaan over het datanetwerk is gegaan.
Het enige advies wat ik hier in kan geven is om de situatie uit te leggen aan de klantenservice. Maybe dat zij een uitzondering kunnen maken en je hierin kunnen helpen. Zet voortaan ook eerst de bundel aan via de WiFi zodat er geen data wordt afgeschreven nanetteB
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic