tej

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Tegoed verbruikt en dashboard niet beschikbaar

Vannacht om 00:30 een sms van vodafone dat de bundel (red together; slechts 160 GB) verbruikt is en dat niet buiten de bundel tarieven worden berekend.. Sindsdien dashboard is het dashboard ook niet bereikbaar. Gisteren nog 130 GB tegoed en eigenlijk zou de nieuwe bundel vandaag ingaan. 

 

Omdat bij de start in augustus ook een en ander misging kregen we 3 maanden tijdelijk 10 GB pp extra. Zou 01-12-2019 eindigen. Nu dus helemaal niets meer e, Vodafone niet te bereiken.

 

Meer mensen bekend met dit probleem en hoe wordt dit opgelost als je nu wel wilt bellen en internetten. Een fikse rekening als extra is niet mijn bedoeling.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @tej 
Wat goed dat je hier je verhaal schrijft maar natuurlijk heel vervelend dat je dit ondervind. Het zou gewoon goed moeten gaan. Hoe kijk je naar je My Vodafone? Probeer je browser eens en dan met schoongemaakte koekjes. Altijd goed om te proberen. 

Zo ie zo gaat je abonnement per vandaag weer opnieuw in, dus dat lijkt me geen probleem. En anders zou je de BloX beperkt internet aan kunnen zetten, heb je zo ie zo geen internet kosten! 

Probeer vandaag eens contact op te nemen met Vodafone door een privé bericht te sturen via Facebook of Twitter. Misschien kunnen die je nu wel direct antwoord geven. 

Succes in ieder geval en anders wachten tot morgen en bellen met de klantenservice van Vodafone. Of wachten op een medewerker van Vodafone, die hier ook online komt en eventueel kan helpen. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @tej 
Wat goed dat je hier je verhaal schrijft maar natuurlijk heel vervelend dat je dit ondervind. Het zou gewoon goed moeten gaan. Hoe kijk je naar je My Vodafone? Probeer je browser eens en dan met schoongemaakte koekjes. Altijd goed om te proberen. 

Zo ie zo gaat je abonnement per vandaag weer opnieuw in, dus dat lijkt me geen probleem. En anders zou je de BloX beperkt internet aan kunnen zetten, heb je zo ie zo geen internet kosten! 

Probeer vandaag eens contact op te nemen met Vodafone door een privé bericht te sturen via Facebook of Twitter. Misschien kunnen die je nu wel direct antwoord geven. 

Succes in ieder geval en anders wachten tot morgen en bellen met de klantenservice van Vodafone. Of wachten op een medewerker van Vodafone, die hier ook online komt en eventueel kan helpen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's @tej? Staat het tegoed nu weer correct in My Vodafone? 

tej
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zondag heb ik via de chat contact gehad en is mijn vraag doorgezet naar de technische dienst. Ter overbrugging hebben alle aangesloten nummers van het Red Together abonnement een databundel ontvangen. Gisteren zag ik via het dashboard dat het probleem is opgelost.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is fijn om te horen @tej 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic