one2dave

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tegoed/verbruik klopt niet na verlenging

Mijn nieuwe abbonement is ingegaan op 1 december (overgegaan van een bel+sms+web naar een sim only scherp L) heb niet meer gebeld sinds 30 november, en toch is een derde van mijn nieuwe bundel "verbruikt" aan spraak. Ik snap het niet. Wordt dit nog gecorrigeerd?
Dave
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @one2dave,

Welkom op ons Forum. Je ontvangt iedere eerste dag van de maand nieuw beltegoed, dus bv. op 1 november, 1 december etc. Aan het begin van elke maand kan tijdelijk een vertraging optreden in de status van je tegoed en verbruik. Hierdoor is de informatie niet actueel. Kijk voor meer uitleg waarom het soms lijkt alsof je tegoed niet klopt ook eens op deze site.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @one2dave,

Welkom op ons Forum. Je ontvangt iedere eerste dag van de maand nieuw beltegoed, dus bv. op 1 november, 1 december etc. Aan het begin van elke maand kan tijdelijk een vertraging optreden in de status van je tegoed en verbruik. Hierdoor is de informatie niet actueel. Kijk voor meer uitleg waarom het soms lijkt alsof je tegoed niet klopt ook eens op deze site.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic