Dick Valkman

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tegoed opgegaan nadat bundel is aangezet.

Mijntegoed is in een paar dagen verdwenen nadat ik een bundel heb aan gezet  hoe werkt dat .

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Dick Valkman 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Waardeer je een bundel op, zoals op deze pagina te zien, of waardeer je je kaart op met beltegoed? Als je echt een bundel aanzet dan zal Vodafone Prepaid van die bundel gebruik maken en dat is goedkoper dan wanneer je je kaart opwaardeert met beltegoed!

Heb je dan bij het activeren van een bundel, wel een maandbundel genomen of heb je een dagbundel aangeschaft? Want dan kan je er soms zo doorheen zitten, als je veel gebruik maakt van je telefoon. Je moet ook goed opletten wanneer je je bundel hebt opgewaardeerd dat je telefoon niet om het minst contact maakt met internet, dat is een dure grap. Dus controleer ook wat je toestel allemaal doet met internet.

Op dit moment zijn dit de dingen die ik kan bedenken die fout kunnen gaan of die kunnen gebeuren. Als je nu merkt dat je het niet kan redden, kijk dan eens of je misschien toch niet een goedkoop abonnement kan nemen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Dick Valkman
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als ik van af mijn prepaid tegoed een bundel aan zet wordt dat dan automatische afgeschreven hoe werkt dit?

Dick Valkman
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een prepaid kaart die ik regematig zelf via mijn computeroplaad hoe kan het dat ik mijn tegoed in een dag kwijt ben als ik een bundel heb aangezet

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Dick Valkman 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Waardeer je een bundel op, zoals op deze pagina te zien, of waardeer je je kaart op met beltegoed? Als je echt een bundel aanzet dan zal Vodafone Prepaid van die bundel gebruik maken en dat is goedkoper dan wanneer je je kaart opwaardeert met beltegoed!

Heb je dan bij het activeren van een bundel, wel een maandbundel genomen of heb je een dagbundel aangeschaft? Want dan kan je er soms zo doorheen zitten, als je veel gebruik maakt van je telefoon. Je moet ook goed opletten wanneer je je bundel hebt opgewaardeerd dat je telefoon niet om het minst contact maakt met internet, dat is een dure grap. Dus controleer ook wat je toestel allemaal doet met internet.

Op dit moment zijn dit de dingen die ik kan bedenken die fout kunnen gaan of die kunnen gebeuren. Als je nu merkt dat je het niet kan redden, kijk dan eens of je misschien toch niet een goedkoop abonnement kan nemen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's @Dick Valkman  over het verbruik? Mocht dat niet het geval zijn, dan hoor ik het graag. Vul wel even de gegevens in je profiel dan aan.
Ook hoor ik graag wanneer en welke bundel je aan hebt gezet.

Dick Valkman
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Een week of 3 geleden een bundel aan gezet van bellen en sms van 4€ was in een keer al mijn tegoed kwijt en ik heb de vraag gesteld of dat iedere maand automatisch word afgehouden nooit antwoord gehad dus wil deze bundel uitzetten! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je de gegevens in het profiel bijwerken @Dick Valkman? Dan kan ik met je meekijken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic