Gerbenrb

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Tegoed onzichtbaar

Ik kan al dagen mn data tegoed niet checken. Krijg melding in de trant van "Oeps, er is iets stuk. Dit gaan we fiksen." Maar 4 dagen later nog altijd niets te zien. Oplossing? Of kwestie van maar gewoon afwachten?
1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1739Oplossingen
  • 2155Likes
Heb je inmiddels een onderzoek laten aanmaken Gerbenrb?
Vandaag is er wel een storing met My Vodafone. Ik durf niet te zeggen of deze relevant aan jouw issue met de app is.
Zie voor meer informatie http://voda.fo/ne/5m704

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9812Posts
  • 3089Oplossingen
  • 2209Likes
Hoi Gerbenrb
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Kijk je via de app op je toestel? Misschien dat je deze dan eens zou kunnen verwijderen, zorgen dat alle My Vodafone data van je toestel af is, en dan weer opnieuw installeren. Kijk je via My Vodafone op je browser, dan kan je het best de koekjes even wissen en dan proberen om opnieuw in te loggen en als dat niet lukt via een andere browser.

Laat nog even weten of het je is gelukt.
Gerbenrb
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Helaas. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Alles werk, behalve dat....
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9812Posts
  • 3089Oplossingen
  • 2209Likes
En via je browser?
Anders de klantenservice van Vodafone bellen en vragen of ze je kunnen resetten? En anders zo je in de app een FEEDBACK kunnen geven over dit probleem.

Ga naar de pagina waar je je data normaal kunt zien. Klik dan rechts bovenin beeld op het ? (vraagteken) en druk op feedback. Vertel wat er aan de hand is en dat je problemen hebt. Er zal een printscreen mee gaan en dan ligt het direct op de juiste afdeling. Die mensen kunnen kijken wat er aan de hand is.
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1739Oplossingen
  • 2155Likes
Heb je inmiddels een onderzoek laten aanmaken Gerbenrb?
Vandaag is er wel een storing met My Vodafone. Ik durf niet te zeggen of deze relevant aan jouw issue met de app is.
Zie voor meer informatie http://voda.fo/ne/5m704
Gerbenrb
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Heb 2x feedback gestuurd. 0 reactie. 0 verbetering helaas
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9812Posts
  • 3089Oplossingen
  • 2209Likes
Gerbenrb wrote:
Heb 2x feedback gestuurd. 0 reactie. 0 verbetering helaas

Dat is wel heel vervelend natuurlijk.
Op dit moment is er een storing, laten we hopen dat het daarna is opgelost.
Dan is het mooi 2 vliegen in 1 klap. Wie weet ging/gaat de storing daar ook over en is het dan wel weer goed.

Afwachten dan nog maar even 😞
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1739Oplossingen
  • 2155Likes
Als het goed is, is het tegoed zichtbaar. Kun je dit ook weer inzien Gerbenrb?
Gerbenrb
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ja kan het weer zien nu! Thanks
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9812Posts
  • 3089Oplossingen
  • 2209Likes
Geweldig, veel plezier! 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone