@Annabelle Hallo Annabelle van Vodafone,
Ik heb sinds zaterdag mijn abonnement met het Scherp XL verlengd. Mij is nooit verteld dat ik mijn beltegoed in euro's zou gaan zien. Zoals hiervoor ook al aangekaart is, valt er niet af te lezen hoeveel belminuten je nog over hebt!
Op de Vodafone site kan ik dit teruglezen bij Wie Zijn Wij?:
'Geen dag is hetzelfde. Wij zijn altijd op zoek naar verbetering om zo onze klanten de beste service en producten te bieden.'
Dit geeft bevestiging op mijn verwachting dat jullie de ervaringen van de klant erg belangrijk vinden. Waarom is er dan nog geen gehoor gegeven aan dit probleem van het beltegoed in euro's?
De klant is er dus NIET op vooruitgegaan, jullie krijgen klachten (nu een halfjaar al), en het enige wat u als antwoord geeft is: 'Alle abonnementen hebben bepaalde facetten, ik kan dit niet voor je aanpassen helaas.'
De app is aangepast van belminuten naar tegoed in euro's, dan kan dit ook terug.
Geeft u me een gegronde reden vanuit klantervaring waarom voor deze nutteloze verandering gekozen is volgens jullie 'beste service en producten voor klanten'.
Tot slot wil ik nog even verduidelijken:
'We stand out by beingAlways Easiest!' is de visie van Vodafone. Dit is tegenstrijdig met het zelf moeten berekenen van je overige belminuten als klant.
Ik zie uit naar uw antwoord.
Vriendelijke groeten,