Marc (en andere medewerkers van Vodafone),
Vodafone is al mijn provider sinds de tijd dat je mobiele telefoons nog met een aanhanger moest verplaatsen. Ook ik ben recentelijk (12 augustus 2014) een nieuw abo aangegaan, Scherp L met 300 belMINUTEN en 500 MB data. Ook ik was gewend om in de Vodafone-app of bij mijn Vodafone het resterende tegoed in minuten te kunnen zien.
Gisteren zag ik tot mijn verbazing in de app dat mijn tegoed in Euro's (2 Euro!!) werd aangegeven. En in de app stond de einddatum van mijn abo op 12 augustus 2014!! Ok, hoopte ik nog, net gewijzigd van abo dus de app ff afsluiten en opnieuw starten. Maar de app was na het opstarten eigenwijs en bleef volharden in zijn weergave. Nadat ik 24/7 support had gebeld, kreeg ik een onsamenhangende uitleg van een dame, het kon in euro's of minuten worden weergegeven, je kon het omrekenen (ik werd 'even' in de wacht geplaatst zodat zij het ging uitrekenen, maar daar kwam ze na 5 minuten niet helemaal uit..) en ik moest mijn tel even uit en aanzetten, dan zou het opgelost moeten zijn. Nadat ik op had gehangen, niks wijzer, stond er op mijn tegoed nog maar 1 Euro!!!
En na het opnieuw opstarten van mijn tel was het met de app niet beter geworden.
Conclusie:
- Wanneer ik een abo aanga met tig aantal belminuten per maand dan is het logisch dat je de resterende beltijd in minuten wilt zien
- Het blijkt dat het niet voor alle medewerkers van Vodafone even helder is
- Wees duidelijk tegen je klanten!!! Vertel bij het aangaan van een abo dat je 9 euro beltegoed krijgt ipv 300 belminuten. Als je dat als medewerker vreemd vindt om te vertellen, dan vindt je het waarschijnlijk net zo vreemd dat je tegoed wel in euro's wordt getoond en niet in minuten.