jmvandie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tegoed naar rato?

Mijn abonnement is halverwege maand ingegaan. Nou had ik een tegoed aan beltegoed van 5€ hoe moet ik kunnen weten dat dit 150 min is? Kunnen jullie dit wijzigen in vodafone app, of kan ik dat zelf? Hoe kan ik al zo buiten mijn tegoed zijn geraakt? En normaal krijg ik toch sms als ik bij zoveel min/mb ben? Had ik ingesteld geloof ik. Ik heb niets gekregen??
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hey jmvandie,

Welke abonnement heb je, als ik het zo leest heb je een scherp abonnement. Deze wordt inderdaad in een bedrag weergegeven ipv minuten. Of dit aangepast gaat worden in de toekomst durf ik niet te zeggen.

Je geeft aan dat je midden in de maand bent overgestapt naar het abonnement. Dit houdt in dat je het tegoed naar rato krijgt omdat bij Vodafone het tegoed loopt van de 1e van de maand tot het einde van de maand. Vanaf de 1e van de maand heb je het hele tegoed. Mocht je willen weten hoeveel minuten je nog over hebt dan raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice.

https://www.vodafone.nl/support/abonnementen/alle-tarieven-en-voorwaarden.shtml hier zie je alle voorwaarden van het abonnement.

Groetjes stevied86
jmvandie
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou ja. Ik weet dat ik niets over heb volgens jullie app. Maar ik wilde graag weten hoe jullie van+- 150 min ( abonnement is 300min) 5 euro maken?
Anonymous
Niet van toepassing
Omdat 9 euro 300 minuten is.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
jmvandie

Omdat belminuten en sms'jes uit één bundel gaan krijg je het tegoed in euro's, en niet in minuten of sms'jes. Je betaalt voor een sms en voor een minuut hetzelfde tarief. In jouw geval is dit €0,03 cent. Als je nog 5 euro tegoed ziet staan betekent dit dat je 5 / 0,03 = 166 minuten of 166 sms'jes hebt.

Hopelijk maakt dit het iets duidelijker!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Aangezien er al een tijdje geen reactie meer is geweest zal ik een slotje op dit topic zetten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic