FemkeVonk1990

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tegoed is overal verdwenen

Ik heb mijn particuliere abonnement omgezet op de zaak. Hierbij heb ik hetzelfde abonnement gehouden, maar hij is dus nu wel zakelijk geworden. Sinds dit is gebeurd is mijn tegoed overal verdwenen. Op My Vodafone app geeft hij een foutmelding, maar ook op de vodafone website kan ik mijn tegoed nergens meer vinden. Er stond dat je je aan kon melden voor een zakelijk account. Dit heb ik geprobeerd in de hoop dan wel weer mijn tegoed in te kunnen zien, maar ik kreeg een sms dat ik hiervoor niet in aanmerking kom? Hoe kan ik dit oplossen?
1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Hey FemkeVonk1990

Het ligt eraan in welk systeem je staat. Sta je in het oude systeem dan kun je inderdaad inloggen op het zakelijke gedeelte. Sta je in het nieuwe systeem dan dien je alsnog particulier in te loggen. Het beste wat je in dit geval kan doen is hierover contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen jouw hiermee verder helpen. Vanuit hier kunnen wij niet in de systemen van Vodafone en hier worden geen privacy gevoelige gegevens gedeeld.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic