Marieke30

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tegoed ineens op?

Ik heb op 12 augustus mijn beltegoed opgewaardeerd met 10 euro. Dat doe ik elk jaar, omdat ik het nummer wil houden, maar ik bel haast nooit met die SIM. En nu belde ik er laatst een keer mee, en ineens is mijn tegoed op??
Waar kan ik mijn laatste 10 gesprekken nakijken? Of kan Vodafone mij die opleveren?

3 Reacties 3
PimNieuwenh

Stamgast
  • 33Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes
Hallo Marieke,

Wat vervelend dat het dan ineens op is! Zeker als je het helemaal niet ziet aankomen.

Kun je de laatste uitgaande gesprekken niet bekijken via de geschiedenis van de telefoon zelf? Zit op de meeste toestellen wel een bel/sms log waarin je dit kunt terugvinden.

Als je het daar helemaal niet kunt vinden kun je het beste even bellen naar de klantenservice. Die hebben ook meer informatie over uw telefoonnummer waar de forumgebruikers hier geen toegang toe hebben.

Laat je weten of je eruit komt?
Marieke30
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Blijkbaar kan je ineens ook internetten met je prepaidje. Jammer dat dat nooit gecommuniceerd is. Door een factoryreset is mijn pakketgegevens aangezet en is er 1 euro per dag verdwenen naar dataverbruik. Dat heb je niet door als het een prepaid als reserve telefoon in de kast hebt liggen. Meneer van Vodafone bij de servicedesk probeerde het gesprek langer te maken en mij een Vodafone abonnement te verkopen. En of ik ook 'alles in een wilde' . Nee, ik heb een reservetelefoon, en ik wil niet dat daar ongevraagd euros vanaf gehaald worden. Niet blij. Meer dan 60 euri pleite.
Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Marieke30 schreef:
, ik heb een reservetelefoon, en ik wil niet dat daar ongevraagd euros vanaf gehaald worden. Niet blij. Meer dan 60 euri pleite.

Hoi @Marieke30

Ik ben niet werkzaam voor vodafone, ben vrijwillig op het forum.
Ik begrijp de vervelende situatie volkomen. Om te voorkomen dat je nog vaker voor onaangename verrassingen komt te staan wil ik je het volgende advies meegeven.
De laatste tijd zijn er veel upgrades geweest in de nachtelijke uren, en/of wanneer de telefoon niet gebruikt werd.
Om te voorkomen dat jou dit ook overkomt raad ik je aan om de telefoon op vliegtuigstand te zetten. (Voor dat je op één oor ligt.;))
Daarmee blokkeer je niet alleen de sim voor bel/sms/data.
Gebruik alleen Wi-Fi voor updates.
Verder zou ik de adviezen van@Netwerker goed doornemen in het topic om hoog dataverbruik te voorkomen.

Groet,
Friesian
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic