cassanov99

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tegoed en verbruik

Beste Vodafone,

Vrijdag avond 19-7 had ik nog 125 MB tegoed, vervolg storing vodafone en daarna zaterdag 20-7 ineens 0 MB? En € 17,87 buiten tegoed? Hoe kan dit en waarom kan ik niet zien wat dit buiten tegoed is? Mijn telefoon houd de gegevens ook bij en daar zit het nu net over de 500mb.

Gr Sjaak.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
cassanov99 schreef:
Beste Vodafone,

Vrijdag avond 19-7 had ik nog 125 MB tegoed, vervolg storing vodafone en daarna zaterdag 20-7 ineens 0 MB? En € 17,87 buiten tegoed? Hoe kan dit en waarom kan ik niet zien wat dit buiten tegoed is? Mijn telefoon houd de gegevens ook bij en daar zit het nu net over de 500mb.

Gr Sjaak.
Hey Cassanov99,

Dit is een vraag die we jammer genoeg niet via het forum kunnen beantwoorden. Hiervoor hebben we namelijk toch jouw gegevens nodig. Laat het anders even nakijken door mijn collega's via Twitter of Facebook als je het niet helemaal vertrouwt. Zij kunnen je hiermee wel verder helpen. 😄

Bekijk in context

5 Reacties 5
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
cassanov99 schreef:
Beste Vodafone,

Vrijdag avond 19-7 had ik nog 125 MB tegoed, vervolg storing vodafone en daarna zaterdag 20-7 ineens 0 MB? En € 17,87 buiten tegoed? Hoe kan dit en waarom kan ik niet zien wat dit buiten tegoed is? Mijn telefoon houd de gegevens ook bij en daar zit het nu net over de 500mb.

Gr Sjaak.
Hey Cassanov99,

Dit is een vraag die we jammer genoeg niet via het forum kunnen beantwoorden. Hiervoor hebben we namelijk toch jouw gegevens nodig. Laat het anders even nakijken door mijn collega's via Twitter of Facebook als je het niet helemaal vertrouwt. Zij kunnen je hiermee wel verder helpen. 😄
cassanov99
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke, heb even vanuit de app en maul gestuurd.
hbpfreriksen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een andere vraag:

Onderwerp : My Vodafone
Vraag : Waar ik ook ben, onlangs in Zuid-Frankrijk en Twente, kan ik mijn verbruik niet inzien.
Dit omdat ik de melding op mijn Galaxy krijg:

"kan geen verbinding maken met deze site, er zijn teveel omleidingen nodig".

Gaarne advies of oplossingen.

Groet Henk..

Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Henk, dat is een aparte foutmelding. De site wil dus helemaal niet laden?
Lukt inloggen in My Vodafone op je PC wel?
Merk je op je Galaxy ook problemen met het surfen naar andere websites?

Also, als iemand anders bekend is met die foutmelding, laat het vooral weten 🙂
mink7

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb problemen met de vodafone app. Deze maand is nu al de tweede maand dat ik over mijn datategoed zit. Ik heb vorige maand express extra datategoed aangevraagd.
Gisteren heb ik een sms gekregen waarin stond dat ik nog 124 mb van mijn bundel over had.
Ben op dat moment gelijk naar mijn app gegaan, en wat bleek? zit ik alweer meer dan 30 euro over mijn tegoed heen!!
Tegelijkertijd staat er dat ik nog wel 124 mb over heb??
Ik heb direct gebeld naar de klantenservice en volgens hen is er een storing in de app waardoor de gebruikerskosten etc niet accuraat zijn.

Volgens de klantenservice kunnen ze hier niks mee en heeft vodafone zichzelf ingedekt met die sms.
Ofterwijl, u moet gewoon betalen!
Ik houd altijd mijn dataverbruik goed in de gaten, en vind het niet kloppen dat er in de app tegenstrijdige informatie verstrekt wordt!
Ik vind het dus ook niet oke dat ik deze kosten dien te betalen.
Als er een storing is bij Vodafone, op wat voor manier moet ik mijn dataverbruik dan in de gaten houden??

Met vriendelijke groet,

Marinka
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic