BenMicCons

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tegoed en verbruik

Als ik mijn toegoed wil bekijken krijg ik de volgende mededeling:
Onze excuses.
Er is een fout opgetreden. Probeer het later nog een keer of neem contact op met onze Klantenservice.

Ik heb nu een paar keer geporobeerd. Wat kan het probleem zijn?
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @BenMicCons

Dat is wel raar zeg! Heb je misschien recent iets aan je abonnement gewijzigd? En heeft het daarvoor wel gewoon gewerkt?

Ik zie trouwens dat je hetzelfde bericht twee keer op het forum hebt geplaatst dus ik heb het andere bericht verwijderd en ik heb deze laten staan. 😉
BenMicCons
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wel net een nieuw abonnement (nieuw als in: nummer van werk ovegenomen), maar ik heb al wel een gespecificeerde afrekening. Omdat dat m'n eerste afrekening was ben ik eens wat gaan bladeren e.d., maar daar kwam ik dus niet echt ver mee 🙂
Dank voor het verwijderen van het 2e/zelfde bericht. Ik kon m'n eigen bericht niet terug vinden, dus dacht dat het fout gegaan was.

Ik ga vanmiddag even langs een Vodafone winkel; ik krijg het internet ook niet aan de praat, ondanks de FAQ en suggesties daar. Beetje zonde om voor intenet te betalen en het nooit te kunnen gebruiken....
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
En, kwam je er met mijn collega's uit? 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic