Ik heb problemen met de vodafone app. Deze maand is nu al de tweede maand dat ik over mijn datategoed zit. Ik heb vorige maand express extra datategoed aangevraagd.
Gisteren heb ik een sms gekregen waarin stond dat ik nog 124 mb van mijn bundel over had.
Ben op dat moment gelijk naar mijn app gegaan, en wat bleek? zit ik alweer meer dan 30 euro over mijn tegoed heen!!
Tegelijkertijd staat er dat ik nog wel 124 mb over heb??
Ik heb direct gebeld naar de klantenservice en volgens hen is er een storing in de app waardoor de gebruikerskosten etc niet accuraat zijn.
Volgens de klantenservice kunnen ze hier niks mee en heeft vodafone zichzelf ingedekt met die sms.
Ofterwijl, u moet gewoon betalen!
Ik houd altijd mijn dataverbruik goed in de gaten, en vind het niet kloppen dat er in de app tegenstrijdige informatie verstrekt wordt!
Ik vind het dus ook niet oke dat ik deze kosten dien te betalen.
Als er een storing is bij Vodafone, op wat voor manier moet ik mijn dataverbruik dan in de gaten houden??
Met vriendelijke groet,
Marinka