julia17

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tegoed 2de abonnement niet zichtbaar

Hallo,
ik heb net een tweede abonnement, maar kan in de app of op internet alleen het tegoed van de eerste zien. Op het klantnummer van de tweede staat alleen het tabblad "Rekeningen" met niets erin. Hoe komt dat?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes
Inmiddels is het tegoed zichtbaar door het omzetten van het nummer naar het juiste klantnummer julia17
Ik zal het topic binnenkort sluiten.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes
Hi julia17

Waarschijnlijk (uit je andere topic) staat het ergens nog niet goed.
Ik kijk graag met je mee naar het My Vodafone account. Ik heb je al een privébericht gestuurd. Dan kijk ik dit ook meteen na voor je.
Kun je mij in het privébericht hier ook het klantnummer van geven en even toelichten wat je wel kan inzien?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes
Inmiddels is het tegoed zichtbaar door het omzetten van het nummer naar het juiste klantnummer julia17
Ik zal het topic binnenkort sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic