MarissaEva

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tegemoetkomingsregeling

Goedenavond,

Ik had 2 claims lopen via een bedrijf speciaal hiervoor de tegemoetkomingsregeling van contracten waarbij het toestel "gratis" werd aangeboden maar hogerop is uitgesproken dat het hier feitelijk om een lening ging en de providers tegemoet dienen te komen. Nu is mijn claim via de betreffende partij afgewezen omdat die buiten hun aanvraag termijn is gevallen, dus wil ik het voor alsnog via deze weg indienen. Graag zie ik tegemoet wat hier voor nodig is zodat jullie dit kunnen onderzoeken dan wel ik kan kijken wat jullie van mij nodig hebben.

 

Met vriendelijke groet,

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2999Posts
  • 868Oplossingen
  • 1027Likes

Hi @MarissaEva
Een warm welkom op de Vodafone Community.

Wat jammer dat jouw beide claims zijn afgewezen, omdat deze niet in de juiste periode zijn ingediend. Vanuit hier kan ik op dit gebied niets voor je betekenen, omdat de Community hier niet het juiste kanaal voor is. Ik wil je dan ook adviseren om een e-mail te sturen en daarin zo volledig mogelijk jouw verzoek kenbaar te maken. Voeg hierbij ook de contracten toe (die je bij de claim zelf ook hebt moeten toevoegen). Dan kan dit worden doorgezet naar de juiste personen om verder te onderzoeken 🙂

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2999Posts
  • 868Oplossingen
  • 1027Likes

Hi @MarissaEva
Een warm welkom op de Vodafone Community.

Wat jammer dat jouw beide claims zijn afgewezen, omdat deze niet in de juiste periode zijn ingediend. Vanuit hier kan ik op dit gebied niets voor je betekenen, omdat de Community hier niet het juiste kanaal voor is. Ik wil je dan ook adviseren om een e-mail te sturen en daarin zo volledig mogelijk jouw verzoek kenbaar te maken. Voeg hierbij ook de contracten toe (die je bij de claim zelf ook hebt moeten toevoegen). Dan kan dit worden doorgezet naar de juiste personen om verder te onderzoeken 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic