Krista1978

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Technische problemen simkaart activatie

Hoi,

Sinds 4 juli 2015 heb ik mijn Vodafone-abonnement verlengd en hierbij heb ik een Samsung Galaxy S6 gekregen. Ondanks dat het abonnement is ingegaan, werkt mijn nieuwe nano-simkaart niet. Nu lees ik op http://www.providercheck.nl/nieuws/bericht/390/klanten-van-vodafone-kunnen-simkaart-niet-activeren dat er bij Vodafone een storing is om de simkaart te activeren. Is dat inderdaad de reden dat hij bij mij niet werkt? Kunnen jullie aangeven wanneer dit verholpen is en ik van mijn nieuwe toestel gebruik kan maken?

BVD, Krista.
2 Reacties 2
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
het klopt idd dat er een tijdje geleden een storing is geweest kwa activeren van de simkaart weet niet of het nu nog zo is normaal duur het activeren 2 uur maar kan uiterlijk 48uur duren
mocht het morgen ochtend zo zijn dat die het nog niet doet neem dan even contact op met de klantenservice hier op het forum kunnen we helaas niks voor je doen omdat hier geen prive gegevens worden uitgewisseld
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Krista1978 allereest welkom op ons forum! Het artikel dat je aanhaalt is al ouder. Momenteel is er geen storing bij het activeren van simkaarten 🙂 Dat kan dus niet de reden zijn dat je simkaart niet werkt. Neem hiervoor even contact op met de klantenservice. Ik sluit dit topic omdat het niet aan de huisregels van het forum voldoet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic