yobauke

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Technische problemen simkaart activatie

Hier het zelfde probleem,gister ochtend mijn nieuwe telefoon en simkaart binnen gekregen.heb via het telefoonnummer van Vodafone mijn simkaart proberen te activeren.er word op het einde gezegt dat dit 2 uur duurd,en dan je gsm minimaal 15 minuten uit te doen en dat je sim dan geactiveerd is.dit inmiddels al 3 x gedaan maar zonder resultaat.ook heb ik een prive bericht gestuurd naar 1 van de moderators hier op het forum en een bericht via facebook maar nog geen reactie op gekregen....hoop dat het vandaag opgelost is.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
yobauke Blijkbaar was mijn reactie niet zichtbaar. Als het goed is kun je deze nu wel lezen. Graag eerst de regels lezen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
yobauke , een paar berichten terug geeft moderator Maartje het volgende aan: "Helaas kunnen andere forumgebruikers de simkaart niet voor je activeren. Daarom hoort die vraag eigenlijk ook niet thuis op het forum. Ik zie dat je op Facebook een paar uur geleden een reactie hebt gekregen. Daar pakken we het verder op."

Ik zal je bericht daarom naar het archief verplaatsen.

yobauke
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
WAAROM IS MIJN VRAAG VERWIJDERT? hij is spoorloos verdwenen...

1,5 dag later en nog steeds geen bereik met mijn nieuwe simkaart!!activeren via het telefoonnummer werkt dus niet.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi yobauke,

Waarom je vraag is verwijderd weet ik ook helaas niet.

Heb je al eens de optie geprobeerd om even langs en winkel te gaan en deze daar te laten activeren? Je kunt nog altijd even naar de klantenservice bellen (mocht dit op dit moment prettiger uitkomen). Neem je liever contact op via en ander kanaal? Zie dan, www.vodafone.nl/support/contact/
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
yobauke Blijkbaar was mijn reactie niet zichtbaar. Als het goed is kun je deze nu wel lezen. Graag eerst de regels lezen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic