Vandaag (zaterdag) werd mijn Vodafone-bestelling bezorgd waarvoor ik uiteraard thuis was gebleven. Ook nog met die gewilde iPhone X waar je al veel geluk voor moest hebben om hem rond release te krijgen. Heb het contract getekend, 1 cent gepind en toen... werd die scanner niet herkend door de tablet waarna de koerier moest bellen met een helpdesk of collega. Krijg ik daarna de mededeling dat hij alles weer meeneemt en ik een nieuwe afspraak moet maken voor maandag als ik weer aan het werk ben. Kost het me dus 2 keer een halve dag wachten én voel ik me even als een klein kind waarvan zijn nieuwe speelgoed weer wordt afgepakt.
Ik ben zelf een enorme gadgetfreak dus ik snap als geen ander dat dingen met technologie fout kunnen gaan, maar in de ogen van mij als consument straalt het amateurisme er op dat moment wel vanaf bij deze koeriersdienst als de apparatuur niet in orde is, waar de hele dienstverlening op gebaseerd is. En dit geldt vandaag niet alleen voor mij maar ook voor 20 anderen. Een serieuze miskleun dus. Zorg dan aljeblieft voor backup in de vorm van een reservescanner of extra mogelijkheden tot het afhandelen van de bestelling.
Ik heb al contact opgenomen met Dynalogic en deze klacht ingediend, maar ik vond dat jullie het bij Vodafone ook moeten weten. En wellicht plaatsen andere forumleden hun klacht / ervaring hier ook, zodat jullie er hopelijk iets mee kunnen, want zowel jullie als Dynalogic moeten wel weten dat dit eigenlijk echt niet kan anno 2017.