thedanman

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Technische problemen bij levering bestelling door Dynalogic


Vandaag (zaterdag) werd mijn Vodafone-bestelling bezorgd waarvoor ik uiteraard thuis was gebleven. Ook nog met die gewilde iPhone X waar je al veel geluk voor moest hebben om hem rond release te krijgen. Heb het contract getekend, 1 cent gepind en toen... werd die scanner niet herkend door de tablet waarna de koerier moest bellen met een helpdesk of collega. Krijg ik daarna de mededeling dat hij alles weer meeneemt en ik een nieuwe afspraak moet maken voor maandag als ik weer aan het werk ben. Kost het me dus 2 keer een halve dag wachten én voel ik me even als een klein kind waarvan zijn nieuwe speelgoed weer wordt afgepakt.

Ik ben zelf een enorme gadgetfreak dus ik snap als geen ander dat dingen met technologie fout kunnen gaan, maar in de ogen van mij als consument straalt het amateurisme er op dat moment wel vanaf bij deze koeriersdienst als de apparatuur niet in orde is, waar de hele dienstverlening op gebaseerd is. En dit geldt vandaag niet alleen voor mij maar ook voor 20 anderen. Een serieuze miskleun dus. Zorg dan aljeblieft voor backup in de vorm van een reservescanner of extra mogelijkheden tot het afhandelen van de bestelling.

Ik heb al contact opgenomen met Dynalogic en deze klacht ingediend, maar ik vond dat jullie het bij Vodafone ook moeten weten. En wellicht plaatsen andere forumleden hun klacht / ervaring hier ook, zodat jullie er hopelijk iets mee kunnen, want zowel jullie als Dynalogic moeten wel weten dat dit eigenlijk echt niet kan anno 2017.

5 Reacties 5
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi thedanman,

Jeetje, dat is inderdaad super balen zeg! Bedankt voor deze melding in ieder geval. Heb je ondertussen wel je nieuwe iPhone is ontvangst mogen nemen?
thedanman
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Yes nu net een half uur geleden in de derde bezorgpoging. Want de tweede bezorgpoging ging dus ook mis! Ik was gewoon thuis gisteren, maar krijg opeens mail “U was niet thuis.” Ik denk dat die bezorger niet kon uitvogelen hoe de bel werkte (eerst huisnummer intypen en dan belletje drukken) en toen weer weg is gegaan want de bel doet het gewoon. Echt niet te geloven zo dom! Dus heb bij hen een klacht neergelegd en jullie feedbackformulier maar ingevuld zodat Vodafone kan evalueren hoe dat zit met deze niet al te professionele bezorgdienst.

Maar bedankt voor het vragen:-)
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
thedanman, fijn dat het nu wel is gelukt! Sorry dat het niet goed is verlopen. We zullen dit zeker weer meenemen in onze evaluatie.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic