Danoj

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Te weinig tegoed bij nieuw abonnement

Een paar dagen geleden is mijn Vodafone Red 2GB abonnement begonnen. Maar als ik check op myvodafone app of website, staat er dat ik maar 1,6GB krijg. Hier staat niks over in het contract of wat dan ook. Hoe zit dit?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @Danoj

Je eerste data-bundel voor een gedeelte van de maand Juni (ongeveer 80%) krijg je naar rato toegekend. Dus als er nog circa 80% van het aantal dagen van de maand Juni is te gaan. Dan krijg je ongeveer 80% van je contractueel overeengekomen data-bundel toegekend. 2048 MegaByte * 80% = ongeveer 1630 MegaByte.

Vanaf 1 Juli 2014 krijg je maandelijks je volledige data-bundel van 2048 MegaByte toegekend.

Bedankt voor het toekennen van een kudo aan dit antwoord.

Succes !


Netwerker

Bekijk in context

7 Reacties 7
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @Danoj

Je eerste data-bundel voor een gedeelte van de maand Juni (ongeveer 80%) krijg je naar rato toegekend. Dus als er nog circa 80% van het aantal dagen van de maand Juni is te gaan. Dan krijg je ongeveer 80% van je contractueel overeengekomen data-bundel toegekend. 2048 MegaByte * 80% = ongeveer 1630 MegaByte.

Vanaf 1 Juli 2014 krijg je maandelijks je volledige data-bundel van 2048 MegaByte toegekend.

Bedankt voor het toekennen van een kudo aan dit antwoord.

Succes !


Netwerker
Jmvuong

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn vodafone red A abonnement ging vandaag in, er staat op MyVodafone app dat ik nog maar 410mb databundel over heb terwijl er 2gb op mijn profiel staat.

Op de desktop versie van MyVodafone staat ook dat ik maar 410mb start tegoed heb terwijl er boven web 2gb staat.

Ook heb ik beperkt internet ingeschakeld om hoge kosten te verkomen maar er staat dan gelijk dat ik over mijn limiet ben terwijl ik met die 410 mb maar mb hebt gebruikt.

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Jmvuong

Lees eerst even dit topic door: Ik heb verlengd (of ben zojuist klant geworden), en nu? Daarin staat alle informatie die je moet weten als je net hebt verlengd.

Bekijk vooral eens het kopje: Ik heb besteld / verlengd. Hoeveel tegoed heb ik nu?
Rowsjun

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Zowel in de Vodafone app als op de site staat dat mijn red super abbonement maar 1.5 van de 6 Gb heeft...
Kan iemand dit verklaren?

Mvg.
John Oosterbroek
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo John,


Wat was de ingangsdatum van je RED SUPER abonnement ?

Aan de hand van de ingangsdatum is waarschijnlijk te verklaren dat je de eerste data-tegoed naar rato toegekend hebt gekregen. Zie de welkoms-brief van Vodafone met de alinea over het naar rato toekennen van je eerste data-tegoed. Vanaf 1 maart 2015 ontvang je maandelijks je data-tegoed van 6 GigaByte (= 6144 MegaByte).
Voor bellen maakt het niets uit omdat je met RED SUPER onbeperkt kunt bellen naar nationale nummers.

Succes!

Netwerker
Rowsjun

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank!
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic