nsusan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Te veel data gebruik

Hi,
 
Ik ben binnen 2 weken over mij data limiet, dat is 1 GB op een Iphone 4S. Ik stream niet, bekijk geen filmpes en snap niet hoe dit kan . Volgens mij telefoon gebruik ik een gemiddeld van 46,8 MB per dag. De enige dat ik doe is muziek op offline modus luisteren vanaf spotify, fb/twitter checken, email checken af en toe app zoals pinterest,fancy en tumbrl gebruiken en ja soms ook 9gag. 
 
Weten jullie misschien waardoor mijn data zo snel gebruikt? welke app gebruikt het meest? en hoe kan ik dat het makkelijk controleren?
 
Alvast bedankt!
 
 
2 Reacties 2
Michielus

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes
Hoi nsusan,
 
voor zover ik weet kun je bij Vodafone geen specificatie opvragen van je datagebruik. wat je wel kan doen is de Vodafone-app installeren. Die geeft je resterende data aan. Ook kan je een andere app van de App store halen om je datagebruik in de gaten te houden (bv. DataMan).
 
Als je met die apps je datagebruik 1 dag of een paar dagen in de gaten houd, en vooral nadat je je iphone hebt gebruikt, moet het snel duidelijk worden waar het vandaan komt.
 
Michiel (geen vodafone-crew lid)
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
nsusan schreef:
Hi,
 
Ik ben binnen 2 weken over mij data limiet, dat is 1 GB op een Iphone 4S. Ik stream niet, bekijk geen filmpes en snap niet hoe dit kan . Volgens mij telefoon gebruik ik een gemiddeld van 46,8 MB per dag. De enige dat ik doe is muziek op offline modus luisteren vanaf spotify, fb/twitter checken, email checken af en toe app zoals pinterest,fancy en tumbrl gebruiken en ja soms ook 9gag. 
 
Weten jullie misschien waardoor mijn data zo snel gebruikt? welke app gebruikt het meest? en hoe kan ik dat het makkelijk controleren?
 
Alvast bedankt!
 
 
Is het toevallig een net afgesloten abonnement in jouw geval? Dan kan je te maken hebben met het volgende:
 
Vodafone laat abonnement en de bijbehorende bundels altijd per kalendermaand lopen.
Wanneer jij dus op 15 maart een abonnement afsluit met een databundel van 1 Gb, zal je de eerste maand effectief maar 500 Mb tot je beschikking hebben. Vanaf 1 april heb je dan weer netjes je nieuwe bundel van 1 Gb voor die maand.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic