Betaal nu al 4 maand €3.99 te veel.
Meerdere keren aan de telefoon gehangen met verschillende Vodafone medewerkers en allemaal met een ander verhaal maar geen oplossing. Bij de laatste keer zei een medewerker mij dat ik elke maand een mailtje moet sturen met mijn mob nr en de te veel in rekening gebracht bedrag,dit zou dan terug gestort worden. Hoe lang ik dit moest gaan doen was niet bekend want er zat een fout in het systeem,dit is toch zeker een grap zei ik tegen deze medewerker,nee maar ik probeer wel met u mee te denken naar een oplossing.
Na vier maanden gebel was ik er klaar meer en heb ik gedreigd als de rekening bij de vijfde maand niet klopt dan laat ik het bedrag terugstorten door de bank, dat zijn mijn centen die jullie hebben,als de rollen omgedraaid waren zou mijn telefoon ook worden afgesloten.
En wat schetst mijn verbazing de rekening van de vijfde maand was €29.26. Ik heb een abbo van €33 per maand, ze hebben mij vier maanden €3.99 Te veel in rekening gebracht. 4x3.99=15.96 Dus dan zou mijn laatste rekening moeten zijn €33-18.96= €17.04.
Hoe ze in godsnaam aan €29.26 komen in plaats van €17.96 is mij een raadsel.
Ik laat het bedrag terugstorten door de bank en dan kan Vodafone mijn terug bellen met een oplossing,want als de rollen omgedraaid waren zou mijn telefoon ook worden afgesloten.
En als ze niet met een oplossing komen dan laat ik de abbo beëindigen.