MarcelGr91

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Te lange leveringstijd, en geen antwoord op vraag.

Goedemorgen, Onlangs heb ik via contact met een van jullie medewerkers mijn abonnement verlengd, onder andere voorwaarden. Verwijzingsnummer naar die vraag is: 130305-000263 Daarin wordt aangegeven dat mijn nieuwe toestel binnen 5-10 werkdagen werd geleverd. Ondertussen is het al de 13e werkdag na de tijd, en heb ik nog geen toestel ontvangen. Tevens is mijn abonnement al wel omgezet per dag 1, en aangezien dat een blackberry abonnement was kan ik nu alleen nog sms'en en bellen met mijn telefoon. Ik heb hier maandagmiddag om 15:02 al een vraag over gesteld (ref nummer: 130325-001206). Waarna je zo'n automatische reply terug krijgt dat je binnen 2 werkdagen antwoord krijgt, ook die werkdagen zitten er inmiddels alweer op.. en nog geen antwoord mogen ontvangen. Persoonlijk hou ik er niet zo van om via openbare wegen dit te communiceren, maar op deze manier laten jullie me bijna geen andere keus. Ik hoop dan ook dat ik hier snel reactie op krijg. Mvg Marcel Groenendijk
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Marcel,

Ik zie dat je je vraag via de Facebook app gesteld hebt. Daardoor komt je vraag terecht op ons forum. Ik kan je via het forum helaas niet helpen met individuele klachten.Ik raad je daarom aan om je vraag aan de 24/7 Web Crew te stellen. Dit kan via onze Facebook wall of direct via privébericht op Facebook.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic