JordyBgoaert

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Te hoog bedrag afgeschreven

Via geen enkele route kan ik jullie bereiken omtrent de te hoge afschrijving met abonnementskosten. Na afloop van mijn vorige contract wilde ik vanwege (eerdere problemen bij Vodafone en..) een goede aanbieding van een concurrent overstappen op een andere provider.

Hierbij werd mij een beter aanbod door Vodafone gedaan waar ik toch maar op in ben gegaan en nu is, tegen alle afspraken in, in plaats van 37€ een bedrag van 45€ in rekening gebracht. Hier ga ik vanzelfsprekend niet mee akkoord en de incasso zal ik daarom ook (zodra die wordt gedaan) terug laten boeken. Aangezien jullie niet te bereiken zijn moet het helaas maar zo, dan ligt de bal bij Vodafone om gewoon netjes het juiste (afgesproken, dit heb ik zowel per mail bevestigd gekregen als telefonisch bij een gesprek dat ik heb opgenomen).

Hier zal vast op gereageerd worden met dat via het forum niet op individuele gevallen wordt ingegaan, maar het is enorm vervelend dat ik zoveel tijd kwijt ben aan deze onzin. Ik hoor graag van jullie en ben uiteraard te bereiken op mijn telefoonnummer.
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Vanuit hier kunnen wij je niet verder helpen omdat:
- hier worden geen privacy gevoelige gegevens gedeeld.
- wij kunnen niet in de systemen en dus ook niet controleren.
- andere forumleden kunnen jouw niet hiermee verder helpen, het forum is bedoelt voor tips and tricks door en voor forumleden.

Hiervoor dien je contact op te nemen met de klantenservice, via de chat of social media zie ook www.vodafone.nl/support/contact
Het kan inderdaad druk zijn maar dan raad ik je aan om op een later tijdstip te proberen.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic