Na advies via de chatmedewerker afgereisd naar Rotterdam met telefoon en id. Daar niet geholpen omdat een aankoopbewijs moest worden overlegd. Tijdens de eerste chat was mij de prijs (179,00) meegedeeld voor reparatie, in de winkel werd een hoger andere prijs genoemd en getoond (279,00).
Vervolgens thuis opnieuw gechat nu werd geadviseerd de telefoon gratis op te laten halen voor reparatie. DIt advies opgevolgd. Nu kreeg ik een status en een prijsopgave van Dynafix (!).
De totaal prijs was ineens vele malen hoger. Prijzen worden nu ineens getoond zonder BTW terwijl dit alleen business tot business. Vodafone toont de inclusief prijzen maar Dynafix lijkt hier boven op naast andere kosten de BTW nog een keer extra te berekenen. De Btw in mijn geval is 62,30 extra.
Het display vervangen kost mij op dit moment € 358,95 naast de kosten die ik verder al heb moeten maken. Dit kan niet waar zijn. Vergis ik me en worden de prijzen voor particulieren exclusief BTW geplaatst of wordt er op een slmme manier misbruik gemaakt van BTW.
Ik ben benieuwd naar de reacties en uiteraard ben ik benieuwd of iemand dezelfde ervaring heeft.