Femmena

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Te duur Abbo opzeggen

Na 15 jaar klant te zijn geweest ja ik kom nog uit het libertel tijdperk. Heb ik vandaag besloten te stoppen met vodavone. Reden ik was altijd onbeberkt internet te hebben ok dat stopte dus ik nam 500 mb. Blijkbaar spontaan heb ik opeens een 1 gigabite blox.
Ok valt mee te leven.
Maar ondertussen zijn mijn abbokosten bijna 25 euro per maand.
Erg veel voor een sim only abbo. 300 minuten 500mb int en sms
Dus ik dacht ik geef vodafone een kans en vraag ze wat kunnen jullie mij als 15 jaar trouwe klant bieden.

Nou dat was 11 euro pm eerste half jaar daarna 22.50.
maaaar dan wel maar 200 minuten en de 500 mb en sms. Nou ja tja nee niet echt he minder betalen maar dan ook meteen 100 minuten weg. En maar een knaak goedkoper ahum.

Nou mevrouw dan hebben we voor u ( let op anderen medewerker) voor u een abbo van 18 per maand (klinkt leuk) dan heeft u 300 minuten en 500 mb en sms.
Ja dat lijkt mooi maar ja meer konden ze echt niet doen.
Nou ja jammer dan helaas want ik had al een provider in gedachten die qua naam nog lijkt op vodafone alleen qua prijs ben ik een heel stuk vrolijker. Ik zal wat meer op wats app zitten en veel meer op internet want ok ik lever 50 minuten in maar heb binnekort een abbo van 20 euro 250 bel minuten sms en onbeperkt internet dus tja tot mischien ooit ziens vodafone maar denk van niet helaas want echt een hart voor je trouwe klant lijkt er niet te zijn. Jammer maar helaas
1 Reactie 1
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Heej Femmena, jammer dat je ons gaat verlaten! Het kan natuurlijk voorkomen dat de aanbiedingen op dit moment niet aansluiten bij jouw behoeften. Bedankt in elk geval voor het melden hiervan, hierdoor kunnen we je feedback meenemen. We hopen je natuurlijk in de toekomst opnieuw te kunnen verwelkomen :)!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic